Przejdź do treści Wyszukiwarka Kontakt

Dobry Posiłek – archiwalne zdjęcia i jadłospisy

Powrót do strony Dobry Posiłek

Następna strona

Archiwalne zdjęcia

Kwiecień 2024:


Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Twarożek z pietruszką, Cukinia gotowana na parze, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa ryżowa na wywarze warzywnym, Gulasz segedyński (wołowy), Kasza jęczmienna, Surówka z selera duszonego z jabłkiem z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Twarożek ze szczypiorkiem, Cukinia gotowana na parze, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Żurek na wywarze mięsnym, Gulasz segedyński (wieprzowy), Kasza jęczmienna, Surówka z pora z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Kasza jaglana na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Parówki drobiowe, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa ziemniaczana na wywarze warzywnym, Pulpet schabowy, Sos koperkowy, Ziemniaki z koperkiem, Sałatka z gotowanej marchewki z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Kasza jaglana na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Kiełbaski drobiowe, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa z fasolki szparagowej na wywarze mięsnym, Kotlet schabowy, Ziemniaki z koperkiem, Sałatka z gotowanej marchewki z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Płatki jęczmienne na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Polędwica drobiowa, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa makaronowa na wywarze warzywnym, Roladka z ryby ze szpinakiem, Sos pietruszkowy, Ziemniaki z koperkiem, Sałatka z włoszczyzny duszonej z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Płatki jęczmienne na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Polędwica drobiowa, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa fasolowa na wywarze mięsnym, Kotlet z ryby, Sos pietruszkowy, Ziemniaki z koperkiem, Sałatka z kapusty czerwonej, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Makaron na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Serek wiejski, Jabłko gotowane, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa jarzynowa na wywarze warzywnym, Potrawka drobiowa w sosie warzywnym, Ryż paraboliczny, Sałatka z buraków z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Makaron na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Serek wiejski, Jabłko, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa gulaszowa na wywarze mięsnym, Pieczeń z jaj, Sos pieczarkowy, Ryż paraboliczny, Sałatka z buraków z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Kasza manna na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Szynka z indyka, Cukinia gotowana na parze, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa krupnik na wywarze warzywnym, Pierogi leniwe z białym serem, Sos truskawkowy, Sałatka z marchewki gotowanej z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Kasza manna na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Szynka z indyka, Cukinia gotowana na parze, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa krupnik na wywarze mięsnym, Pierogi leniwe z białym serem i masełkiem cynamonowym, Sos truskawkowy, Surówka z marchwi i jabłka z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Twarożek waniliowy, Mus owocowy, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Barszcz czerwony na wywarze warzywnym, Leczo z warzywami i mięsem drobiowym gotowanym, Kasza jęczmienna, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Twarożek waniliowy, Ogórek zielony, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Barszcz ukraiński na wywarze mięsnym, Leczo z warzywami i mięsem wieprzowym podsmażonym, Kasza jęczmienna, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Kasza jaglana na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Szynka drobiowa, Pomidor gotowany na parze bez skóry, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa ziemniaczana na wywarze warzywnym, Makaron penne z sosem mięsno – pomidorowym, Sałatka ze szpinaku duszonego z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Kasza jaglana na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Szynka drobiowa, Papryka czerwona, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa kapuśniak ze słodkiej kapusty na wywarze mięsnym, Makaron penne z sosem bolońskim, Sałatka z fasolki szparagowej z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Płatki jęczmienne na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Szynka z indyka, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa makaronowa na wywarze warzywnym, Ziemniaki z koperkiem, Pulpet z ryby, Sos koperkowy, Sałatka z włoszczyzny duszonej z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Płatki jęczmienne na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Szynka z indyka, Ogórek zielony, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa grochowa na wywarze mięsnym, Ziemniaki z koperkiem, Ryba smażona, Sos koperkowy, Surówka z kapusty kiszonej z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Makaron na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Ser twarogowo-kanapkowy w plastrach, Jabłko gotowane, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa grysikowa na wywarze warzywnym, Kasza jęczmienna, Suflet drobiowy, Sos pietruszkowy, Sałatka ze szpinaku duszonego z ograniczoną ilością oleju rzepakowego, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Makaron na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Ser twarogowo-kanapkowy w plastrach, Jabłko, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa kalafiorowa na wywarze mięsnym, Kasza jęczmienna, Jajko gotowane na twardo, Sos musztardowy, Mizeria, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Kasza kukurydziana na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Polędwica drobiowa, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa krem z brokułów na wywarze jarzynowym, Kluski śląskie, Sos mięsno-pomidorowy (wołowy), Sałatka z włoszczyzny duszonej z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Kasza kukurydziana na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Polędwica drobiowa, Rzodkiewka, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa krem z zielonego groszku ze słonecznikiem, Kluski śląskie, Sos mięsno-pomidorowy (wieprzowy), Sałatka z buraczków z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Kasza jaglana na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Twarożek z pietruszką, Jabłko gotowane, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa jarzynowa na wywarze warzywnym, Gulasz z indyka, Ryż paraboliczny, Sałatka z selera duszonego z jabłkiem z ograniczoną ilością oleju rzepakowego, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Kasza jaglana na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Twarożek z szczypiorek, Jabłko, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa brokułowa na wywarze mięsnym, Gulasz z czerwoną fasolą i papryką w sosie warzywnym, Ryż paraboliczny, Surówka Colesław, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Szynka z indyka, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa krupnik na wywarze warzywnym, Bitka drobiowa, Sos pietruszkowy, Ziemniaki z koperkiem, Sałatka z włoszczyzny duszonej z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Szynka ze schabu, Ogórek zielony, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa meksykańska na wywarze mięsnym, Filet drobiowy panierowany smażony, Sos pietruszkowy, Ziemniaki z koperkiem, Surówka z kapusty pekińskiej, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Kasza manna na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Szynka drobiowa, Jabłko gotowane, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa barszcz czerwony na wywarze warzywnym, Roladka z ryby ze szpinakiem, Sos pietruszkowy, Ziemniaki z koperkiem, Sałatka z marchewki gotowanej z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Kasza manna na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Szynka drobiowa, Papryka czerwona, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa pieczarkowa na wywarze mięsnym, Kotlet z ryby, Sos pietruszkowy, Ziemniaki z koperkiem, Surówka domowa z  olejem rzepakowym, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Makaron na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Szynka z kurczaka, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa grysikowa na wywarze warzywnym, Gulasz z cukinii i kurczaka, Kasza jęczmienna, Sałatka z włoszczyzny duszonej z ograniczoną ilością oleju rzepakowego, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Makaron na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Szynka z kurczaka, Ogórek kiszony, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Kapuśniak na wywarze mięsnym, Gulasz ciecierzycy i cukinii, Kasza jęczmienna, Mizeria, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Ryż na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Jajko gotowane na twardo, Jabłko gotowane, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa krupnik na wywarze warzywnym, Pierogi leniwe z białym serem, Sos owocowy, Sałatka z selera duszonego z jabłkiem z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Ryż na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Jajko gotowane na twardo, Jabłko, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa ogórkowa na wywarze mięsnym, Pierogi leniwe z białym serem i masełkiem cynamonowym, Sos truskawkowy, Surówka z marchwi i jabłka z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Polędwica drobiowa, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa szpinakowa na wywarze warzywnym, Pulpet wołowy, Sos jarzynowy, Ziemniaki z koperkiem, Sałatka z buraków z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Polędwica sopocka, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa szpinakowa na wywarze mięsnym, Kotlet z jaj, Sos jarzynowy, Ziemniaki z koperkiem, Sałatka z buraków z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Kasza jaglana na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Twarożek waniliowy, Jabłko gotowane, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa krem jarzynowa na wywarze warzywnym, Łazanki z drobiem w sosie koperkowym, Sałatka z włoszczyzny duszonej z mniejszą ilością oleju rzepakowego,  Kompot owocowy

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Kasza jaglana na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Twarożek waniliowy, Jabłko, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa krem jarzynowa na wywarze mięsnym, Łazanki z kapustą w sosie pieczeniowym, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Kasza manna na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Szynka z kurczaka, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa makaronowa na wywarze warzywnym, Ryba w sosie greckim, Ziemniaki z koperkiem, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Kasza manna na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Ser żółty, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa grochowa na wywarze mięsnym, Ryba smażona w sosie greckim, Ziemniaki z koperkiem, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Makaron na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Serek wiejski, Jabłko gotowane, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Krupnik na wywarze warzywnym, Potrawka drobiowa w sosie warzywnym, Ryż paraboliczny, Sałatka ze szpinaku duszonego z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Makaron na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Serek wiejski, Jabłko, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Krem z soczewicy z pestkami dyni na wywarze mięsnym, Jajka gotowane na twardo, Sos musztardowy, Ryż paraboliczny, Sałatka wielowarzywna z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Szynka drobiowa, Banan, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa grysikowa na wywarze warzywnym, Kluski śląskie, Sos mięsno-pomidorowy (wołowy), Sałatka z buraków z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Szynka drobiowa, Papryka czerwona, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa krem z kalafiora z grzankami, Kluski śląskie, Sos mięsno-pomidorowy (wieprzowy), Sałatka z buraków z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta łatwo strawna:

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, Chleb pszenny, Masło ekstra, Omlet gotowany na parze, Cukinia gotowana na parze, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa ryżowa na wywarze warzywnym, Gulasz segedyński (wołowy), Kasza jęczmienna, Sałatka z selera duszonego z jabłkiem z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

 

Dieta podstawowa:

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, Chleb graham, Masło ekstra, Omlet gotowany na parze, Cukinia gotowana na parze, Kawa zbożowa z mlekiem
Obiad: Zupa brokułowa na wywarze mięsnym, Gulasz segedyński (wieprzowy), Kasza jęczmienna, Surówka z pora z olejem rzepakowym, Kompot owocowy

Jadłospisy do pobrania